ליצמן לחברי הקואליציה: "גיליתם פרצופכם השפל ואנו נזכיר לכם זאת"

אבי רבינא No Comments on ליצמן לחברי הקואליציה: "גיליתם פרצופכם השפל ואנו נזכיר לכם זאת"

ח"כ יעקב ליצמן תקף את התנגדות הקואליציה לחוק סיוע ופיצויים למשפחות "אסון מירון" למרות הקמפייין על וועדת החקירה שהובילו, "עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס". גם בליכוד תקפו

יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח״כ יעקב ליצמן תקף בחריפות את דחיית חוק הפיצויים למשפחות הנספים והנפגעים ב"אסון מירון" שהגיש ח"כ יעקב אשר ואמר: "אני בוש ונכלם נוכח התנהגות הקואליציה והצבעתה נגד הצעת החוק לפיצוי משפחות נפגעי האסון במירון, שיזם חברי ח"כ יעקב אשר".

ליצמן תקף את הצביעות חסרת התקדים, "אלה שרדפו את הנציגות החרדית במסווה של דאגה לנפגעי האסון, נלחמו היום נגד החוק לפיצויי משפחות ההרוגים. אלה שהשתמשו בשכול ובכאב המשפחות היקרות, בכדי להעליל נגד הציבור החרדי, התגלו כעת כנמושות, העושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס".

ליצמן הבהיר לאור התנהלות הממשלה, "ממשלת הזדון של בנט-לפיד-ליברמן-סער, אין לכם זכות יותר לדבר בשמם ובכאבם של הרוגי האסון הנורא. גיליתם פרצופכם השפל ואנו נזכיר לכם זאת".

בסיום דבריו אמר ליצמן, "אני משבח את חבריי באופוזיציה שגירשנו את בנט מהמליאה, כשטרח להגיע במיוחד כדי להצביע נגד החוק שבא להיטיב עם משפחות האסון במירון".

מהליכוד נמסר על החלטת הקואליציה לבלום את הפיצוי לנפגעי אסון מירון: "50 מיליארד לרע"מ – יש. פיצויים לנפגעי אסון מירון – אין. ממשלת ההונאה ממשיכה לשבור שיאי עליבות".



0 תגובות